zenuwen

straks neen morgen

in mijn hoofd lopen de tijdlijnen driftig door elkaar

maar morgen dus morgen word ik voor de 2de keer mama. Een mooi moment om te starten met een eigen blog, dacht ik zo.

Ok misschien was mijn eerste kindje wel een beter moment geweest maar toen heb ik er niet aan gedacht. Nu ja eerlijk ik wist toen ni eens wat bloggen was 🙂

En toen hij 1 jaar werd ben ik met zijn blog gestart www.bloggen.be/la_vie_de_thorben

maar nu, Nu begin ik echt met mijn eigen blog.

Het voordeel dat ik weet dat morgen ons dochtertje geboren word is nog 1 keer helemaal genieten van alleen zijn.

Thorben is al naar oma

Marino is gaan werken

seffes of de honden binnenlaten of ze de nek omwringen da ze stoppen met blaffen

en dan mijn bad laten vollopen

een lekker warm badzoutgeparfumeerd bad

iets er bij om te lezen, iets om te drinken en mijn beste vriend Mr. Malox binnen handbereik en dan dromen

hoe zou ze eruitzien….

Een Reactie op “zenuwen

  1. Cool, een eigen mamablog. net ontdekt. Zal ik hier sebiet ne keer lezen zie, als avondlectuur.

    Cool he, weten dat je wordt ingeleid en dat je weet : morgen is het zover. Bizar gevoel vond ik dat 🙂 Ik kon niet geloven dat ik terug zou bevallen van zo’n perfect wezentje met armkes en beentjes enzo, ik kon me niet voorstellen hoe hij er zou uitzien. Nu, 3 maand later… zou je niet willen dat hij ook maar 1 haartje anders was. Zoals hij nu is, is hij Victor, en dat is heel goed zo.

    bon, kga nu verder lezen.

Geef een reactie

