baby-blues

deze keer hemme ze mij niet. Dacht ik zo.

Ik heb het al eens mee gemaakt, en deze keer overkomt het mij niet.

en het begon ook allemaal zo goed. Ik voelde me helemaal niet zo eenzaam als de vorige keer.

Ik leek geen last te hebben van een legebuikgevoel. Ok ik was ook deze keer niet overwelmd door liefde maar ik was evenmin volledig gevoelloos. Ik voelde me niet bang en verlaten als de papa ’s avonds terug naar huis ging. Maw  het ging mij deze keer echt niet bij de lurven hebben.

 

en dan out of the blue- the baby blues

Geef een reactie

