ziende blind

Ik zeg vaak tegen mijn man dat hij ziende blind is, bv als ik iets vraag en hij vol overtuiging zegt dat dat daar niet ligt terwijl je het van 20 meter afstand ziet liggen.

Maar ik denk dat mijn zoontje mij al even blind vindt.

Omdat ik niet zie dat de leuning van de zetel eigenlijk een tractor (tator) is.

Of dat, als hij zijn koffertje met materiaal opendoet, op slag veranderd in Thorben de bouwer of Thorben Bob , ge moog nog kiezen.

Omdat ik niet doorheb dat een berekoekje als ge er op de juiste manier een stuk afbijt, veranderd in een krokodil (kokodil), en als ge dan van de snuit van die krokodil nog de juiste hoeveelheid afbijt je op slag een varken (vark) verkrijgt.

dus ja lieve schat mama is ziende blind en hopelijk blijf jij nog heel lang kokodillen zien in koekjes terwijl je als Thorben de bouwer op je traktor met hamer en schroef staat te draaien, hopelijk word jij niet te snel “grote mensen blind”

Geef een reactie

