in alles de beste

ik wil toch even iets rechtzetten ivm gisteren. Het mag misschien zo lijken maar ik ben niet blij dat ik gelijk kreeg en da mijn dochter ziek is.

ok ja ze is ni ziek ze is verkouden.

feitelijk is ze zelfs dat niet ze heeft gewoon ne verstopte neus.

Maar als rechtgeaarde moeder vind ik da ziek.

Op dat vlak zijn moeders lijk mannen: een schammetje? subito naar de spoed om het bekraste lichaamsdeel te amputeren, komt er een beetje bloed bij? dan ook nog een transfusie. Heeft manlief keelpijn? bel een ambulance. heeft hij daarbij ook nog een beetje koorts? laat de ziekenwagen dan maar voor wat hij is en contacteer de begrafenis ondernemer.

Zo zijn ook moeders, maar dan tegenover hun kinderen.

En da is goed, da geeft niet en wa meer is het is niet meer dan eerlijk.

Per slot van rekening vinden wij ons kinderen de mooist, de slimste, de knapste, de liefste, de grappigste de grootste, de etc… van allemaal.

Dus is het maar niet meer dan eerlijk da we ze ook de gezondste vinden, maar ALS ze dan ziek zijn, zijn ze wel het ziekst van allemaal waar ze zich dan het moedigst en heldhaftigst van allemaal doorslaan.

dus mijn dochter met haar verstopt neusje is zooooo ziek maar manman wat gedraagd ze zich heldhaftig: ze eet er niet minder om en ook haar slaap laat ze er ni voor

mijn heldin

 

dat allemaal indachtig hoe zou een conversatie tussen de moeder van Jack de Ripper en die van de Rostov Ripper er hebben uitgezien?

“uwe zoon is een jannet, 5 moorden das de moeite ni, DIE VAN MIJ heeft er tenminste 53 om zeep geholpen”

“Ja slim ze 53 maar hij is wel gepakt hé den dwazekl…, en die van mij ni,…”

Geef een reactie

