mijn zoon

we zitten bij de kinderarts voor ‘Sus’

en jij bent doodop en krijst de longen uit je lijf

en ik ben wanhopig

maar ik hou van jou

 

En wij gaan wandelen om je gedachten te verzetten

en jij wilt naar buiten

en het is ijskoud

maar ik hou van jou

 

en jij vindt je Bumba cd

en tijdens de grote bumba parade

breekt de zon door in je ogen

en ik hou van jou

 

je ogen glinsteren

en je grijnst

en je houdt mijn ogen vast

tewijl je danst met je hoofd

en ik word op slag verliefd

Geef een reactie

