belachelijk doen

‘weer geen witte kerst’  de kop in de krant is bijna even groot als het feit dat Leterme ontslag zou moeten pakken.

Laten we een beetje belachelijk doen. Anders kan er niet rap genoeg gestrooid worden om de sneeuw “als sneeuw voor de zon” om het zo maar eens te zeggen , te laten verdwijnen. Maar niet op kerst! Neen dan is het een nationale ramp als hét niet sneeuwt.

wel eerlijk gezegd zou ik nu net van alle dagen op een jaar het liefst van al hebben dat het op kerstavond niet sneeuwt.

per slot van rekening veel mensen moeten bij familie gaan eten. Wat zijn wij eigenlijk voor een hoop slechte karakters op een hoopje dawe staan te hopen op sneeuw om er dan ons familie door te jagen. waarschijnlijk met de woorden “zijt voorzichtig hé want ligt glad” *gniffelgniffel*.

wel ik dus niet, ten eerste ik ben ni zot op sneeuw, ten 2de mijn familie komt van ver en zou waarschijnlijk zeggen ‘eum trekt uwe plan wij rijden daar ni door, waardoor ten 3de ik met kweeni hoeveel eten blijf zitten wa ik ten 4de zowiezo blijf doen maar nu zou ik dan îpv mijn familie voor een week eten mee te kunnen geven de plaatselijk afdeling van poverello voor 2 maand kunnen bevoorraden.

dus neen dank u voor mij geen witte kerst

en voor al degene die wél staan te springen om sneeuw op kerstavond 1 (2) tip(s): de noord of zuidpool

 

heppie feestday’s

Geef een reactie

