knuffel is het antwoord

vanmorgen kwam K&G op huisbezoek voor de dochter. Toen die gewikt en gewogen  en goedgekeurd was kon ik het toch niet laten om over de zoon te beginnen.

Die soms toch érg actief is en soms érg koppig is en soms érg agressief staat en soms érg gefrustreerd raakt.

“of ik mij soms zorgen maak”

natuurlijk niet tis een kind van 22 maanden hé das waarschijnlijk allemaal normaal en derbij hij kan ook braaf zijn en stillekes “lezen” of spelen da kan hij ook allemaal…      

maar wieweet misschien, tzal zo wel ni zijn maar stel….

 

“knuffelt hij graag? komt hij zelf om knuffels vragen?”

jaja tis een echte knuffelaar

“wel, dán  is het geen ADHD kindje”

zo probleem van de baan

langs den andere kant ik heb dus maar een GEWONE peuterpuber in huis en da gewoon da steekt mij zo tegen want mijn kind is ni gewoon, die is uniek

Geef een reactie

