verdomme toch

ik kijk naar het nieuws en denk aan een citaat dat ik ooit las toen de zoon net was geboren. Hoe het precies ging weet ik niet meer maar het kwam neer op het feit dat als je moeder wordt, je automatisch moeder wordt van alle kinderen.

en ik kijk naar mijn kinderen en krijg tranen in mijn ogen, van geluk

en ik kijk weer naar het nieuws en krijg tranen in mijn ogen van verdriet

en zie ik hoe een vader zijn dode baby kust

en terwijl de wereldleiders bakelijen over over wie nu gelijk heeft

denk ik : “verdomme toch voor da pruske worret nooit meer 3 koningen”

Geef een reactie

