geen zin

ik heb geen zin om dozen in te pakken

ik heb geen zin om te beslissen wat al ingepakt mag worden en wat we waarschijnlijk nog nodig gaan hebben

ik heb geen zin om er dan achter te komen dat het verkeerde is ingepakt en wat er nog staat niet van pas komt

ik heb geen zin spullen weg te smijten die ik wou bijhouden

en ik heb vooral geen zin om vrijdag al terug aan de slag te gaan, te gaan werken de dochter achter te laten in de goede handen van de dagmoeder en de man

ik heb geen zin toetegeven dat een ander ook op mijn kinderen kan passen, misschien we even goed

geen zin om in te zien dat mijn kinderen gerust door kunnen met hun leven zonder mij

ik heb gewoon geen zin

Geef een reactie

