slachtoffers

versta mij astublieft niet verkeerd. Ik wil mij op geen enkele manier in de plaats stellen van de ouders van Korneel en Leon.

Of de ouders van Kim D. Laten we toch ook even aan die ouders denken.

Maar ik ben ook een ouder, en ik veronderstel dat ik in deze dagen allesbehalve de enige ben die het verschrikkelijk moeilijk heeft.

Mijn dagen vullen zich sinds vrijdag met tranen en ruziemaken. Ik kan niets meer verdragen.

Natuurlijk is er de stress van terug aan het werk te gaan, de verhuis en de kou waarin de kinderen moeten leven wegens de mazout die op is.

Maar ook de grond die onder onze voeten is weggeslagen door een compeet onbekende 20 jarige.

De veiligheid of allesinds het gevoel van veiligheid dat nu een grote illusie blijkt.

Nergens zijn we nog zeker van veiligheid en vooral onze kinderen ons leven onze reden van leven blijken nergens nog veilig.

wie kan ons garanderen dat niet een of andere, andere gek een voorbeeld neemt aan dat 20 jarig monster? Niemand toch.

Ware het niet dat wij het inkomen nodig hebben ik nam mijn ontslag. Wie mij kent weet dat daar meerdere reden toe zouden zijn. Ik denk niet dat ik mijn werk nog echt aankan of dat ik in de spiegel kan kijken en mijzelf kan verzoenen met mijn werk.

neen ik wil mij op geen enkele manier vergelijken of in hun plaats staan ik wou alleen maar duidelijk maken dat er nog een resem kleinere, onrechtstreekse slachtoffers zijn van het drama in Dendermonde.

afschuwelijk eigenlijk hoe kwetsbaar wij allemaal zijn

Geef een reactie

