onschuldige slachtoffers

ik sta met de dochter in de winkel.

En ik denk dat ik inderdaad mijn leven weer opneem.

tot iemand aan de kassa over de dochter gebogen staat en begint te brullen “En dat ze dat durven vermoorden hé madam” ik voel me ijskoud worden en vraag de man in kwestie te stoppen.

doch hij vindt het nodig om een tiranie af te steken over moordenaars, over hoe goed ze ‘kimmetje’ wel niet verzorgen in ‘den bak’ hoe ze ale cipiers het zelfde aan zouden moeten doen, hoe we hem 20 jaar lang gaan vertroetelen en dan vrijlaten net zoals dutroux, etcetc.

Weet hij veel.

Ik betaal en loop naar de auto, laad de boodschappen in en snoer de dochter goed vast. en leg mijn hoofd op het stuur.

20 jaar

dan zouden Korneel en Leon even oud zijn als Kim De Gelder nu.

Ijskoud

Geef een reactie

