in zijn slaap

De zoon veranderd hard

misschien omdat hij nu voor het eerst begint door te slapen. Ze zeggen toch dat kinderen ontwikkelen tijdens de slaap.

Soms vind ik dat hij na een nacht slaap ineens beter praat of andere woorden gebruikt of andere (grotere) maniertjes op na houd.

misschien ligt het ook aan mij. Misschien ben ik iets beter uitgeslapen als ik s nachts maar 1 keer moet opstaan en valt het mij dan meer op.

maar ik weet heel zeker dat hij gisteren nog geen “amperdepamperdepiempoempamper” zei, neen gisteren was het alleen nog maar de man die zo iets uitkraamde

maar die sliep dan ook niet zo goed

2 Reacties op “in zijn slaap

  1. zolang je maar niet wegens slaaptekort over papakankers begint in plaats van kakapampers…

    Ik heb dat 2x voor gehad… papakanker… hm… Ben zag opeens zijn perspectieven iets minder rooskleurig 🙂

Geef een reactie

