’t is lente

vandaag is ’t lente , ok niet volgens Frank en Sabine want volgens Frank  is de lente zelfs nog nooit begonnen op een 21ste (of was het de herfst die dat nog nooit had gedaan) enfin toeternitoe volgens 90% van de Belgische bevolking die met succes zijn lagerschool heeft afgemaakt is het VANDAAG lente.

En het weer werkte mee. Prachtig weer. Wij dus met zijn allen naar buiten de kinderen goed ingeduffelt de ouders iets minder. De dochter in haar wandelwagen uit de wind (die er niet was) en in de zon (maar dan weer afgeschermt door een deken) en de zoon als een opgedraaide springkikker over en weer lopend in de ‘tuin’

Tot de dochter er genoeg van kreeg achter haar deken, toen heeft ze even op mama haar schoot mogen zitten, in de zon een volle 2 minuten. Volle minuten geen volle zon want de moeder (ik dus) haar dikke kop schermde die wel af voor de dochter. Niet te min heeft de dochter nu gezonde rode kaakjes.

Ik moet toegeven dat ik er even aan gedacht heb K &G te bellen. Om te vragen of ik alstublief voor een keer en uitzonderlijk vandaag gezien kon worden.

Kwestie van er niet nog eens van beschuldigd te worden dat mijn kinderen bleek zien.

Maar voor de rest heeft dat profesionele kommentaar mij vorige keer totaal niet geraakt.

Bleek…. twas midden in de winter K***e!

Geef een reactie

