klutskesfrustratie

een van de grootste frustraties in ons huishouden (en héél zeker niet alleen in het onze) is de hatelijke gewoonte van de man om telkens flessen, bokalen en tetra- brikken met nog 1 klutske of 1 lekse choko te laten staan of terug te zetten onder het motto “het is nog ni leeg”

Vandaag was het weer zover, de zoon vraagt een flesje en ik neem de doos met groeimelk uit de frigo. Meer bepaalt ik haal de doos waar groeimelk ingezeten had uit de frigo. Het resterende klutske was nog geen 10cl.

wel vanaf nu maak ik er geen ruzie meer om (jaja om zo een dwazigheden maken wij ruzie), vanaf nu deel ik mijn frustratie met gans vlaanderen en hou gewoon online de stand bij

en om helemaal eerlijk te zijn zal ik ook bijhouden hoe vaak ik een leeg blikje laat staan

en om de man niet onmiddelijk op een duizelingwekkende score te zetten beginnen we vandaag vanaf nul

stand: Lege tetrabrikken: 1, Lege flessen 1

Geef een reactie

