wat luisteren ze goed

ik heb gisteren te luid geroepen en de dochter zag zichzelf waarschijnlijk wat te lang wachten op haar erfenis. Om de zaken terug recht te trekken heeft de juffrouw vannacht besloten dat ze genoeg had geslapen en het tijd was om op te staan. Niet om 7 uur, niet om 6 uur en zelfs niet om 5 uur maar om 1uur 30.

Om vier uur besloot de zoon dat het nachtelijke feestje lang genoeg geduurt had zonder zijn aanwezigheid en besloot hij ons te vervoegen.

De man had de vroege met andere woorden om 4 uur was heel het gezin hier allang wakker en op.

Dat zijn van die dagen dat ik aftel naar het middagdutje om eventjes om mijn gemak te zitten. Al moet ik zeggen dat als ik daar te veel naar verlang de zoon en de dochter elkaar aflossen.

deze middag echter besloot de zoon iets te doen aan mijn conditie.

“mama, MAMAAAA… sleffe op”  nu normaal vat hij dan in slaap maar k dacht misschien heeft hij nog wat honger. Ik dus naar boven maar het flesje was niet op maar de kleine oportunist maakte van de gelegenheid wel gebruik om zijn hond te vragen

net beneden “mama, MAMAAAAAAAAAAA…. honte vallen, honte… mamaaaaaaaaaaa honte vallen” hij ging het niet opgeven dus ik terug naar boven ik geef hem zijn hondje en wa zegt ze snodaard “neen, honte weg”

….

“mamaaaaaa, tutte valle”

nu zonder tut valt hij niet in slaap dus niet echt een optie om te gokken dat de tut helemaal niet gevallen is

boven zeg ik hem kordaat dat dit de laaste keer was en dat “Mama niet meer naar boven komt”

ik sta benede aan de trap en

“Papa, Papaaaa…”

dat niemand meer zegt dat mijn kinderen niet luisteren

Geef een reactie

