waarom?

waarom…


 … mag je een baby niet door elkaar schudden maar word hij wel met een wibbelhoofd geboren?


… worden mensen 80 en ouder maar kunnen hun hersennen dat niet aan?


… maakt men auto’s die 270 kunnen rijden? en


… stoefen mannen daarover?


… heeft de Lidl zijn plasverklikker van zijn luiers gehaald?


… mag je in een bad niet in slaap vallen maar is het wel zo ontspannend?


… worden kinderen altijd wakker nét voor jouw wekker afgaat?


… vraagt iedereen zich af “waarom je bij windows op start moet duwen om af te sluiten”? en


… denkt niemand dat je start met afsluiten?


… belde de postman 2 keer?


… mogen kinderen tot 1 meter overal gratis binnen behalve in plopsaland?


… worden paaseieren door een haas gebracht?


… gaat waarschijnlijk niemand mijn vragen beantwoorden?


… stel ik ze dan?


 

3 Reacties op “waarom?

  1. amai, die gierigaards van plopsaland.
    Serieus?
    En ik nog zeggen van twiekend dat Lander moet stoppen met groeien omdat ik graag nog 2 zomers gratis binnenwil, ginder ver in die uithoek…

    Boelekes die nog maxi-cosiën mogen toch gratis binnen hoop ik?

  2. als ze geen 85cm zijn zeker!

  3. omdat plopsaland natuurlijk het meest commerciële gedoe is aller tijden en wij daar weer met onze ogen open in lopen. En paaseieren worden niet door een haas gebracht maar door een klok, nah. Zo hebben ze me het hier wijsgemaakt.

Geef een reactie

