de papa doet het zo

soms verbaast de man mij.

Zo ook vanmiddag toen hij vertrokken was naar zijn werk.

Ik dacht de afwasmachine maar eens te doen, feitelijk de man zijn huiselijke taak maar de laaste 2 maand hét twistpunt in het huishouden. Groot was dan ook mijn verbazing de huiselijke ruziestookster vol te vinden. Vol vuile afwas weliswaar.

En op zijn mannelijk gevuld. Ttz economisch en ecologisch compleet onverantwoord, maar ik heb ze zo aangezet. Rome is perslot van rekening ook niet op 1 dag gebouwd.

Soms verbaast hij mij ook op opvoedkundig vlak. Vorige week kwam hij beneden met de mededeling “Kwas hem voor”

‘eing?’ was mijn iewat minder intelligente reactie

“de kleine wou zijn beer uit bed goeien en kem gewoon al zijn knuffels gepakt en op de grond gesmeten, hij was stom verbaast en vooral stil. maar zijt gerust kben ze na nen tijd gaan terug geven”

en inderdaad sindsdien vliegen de knuffels minder vaak de kamer door

 

nu hem nog romantisch krijgen

Geef een reactie

