geen goei vrienden

K&G St pieters en ik. Wij worden nooit goei vrienden vrees ik.

Deze keer kreeg ik tot 3 maal toe onder mijn voeten omdat ik een uur te laat was en tot Drie maal toe liet ik hen fijntjes weten dat ze dan in het vervolg misschien het juiste uur zouden kunnen noteren.

Na hooghartig gecontroleer en met schaamrood toegeven dat idd zij fout waren geweest was het plots niet meer erg dat ik te laat was, waarop ik, wederom fijntjes, liet weten dat ik blij was dat ze zo vergevingsgezind waren want als de fout in omgekeerde richting zou gemaakt worden (dus dat ik er te vroeg zou staan) ik daar iets minder licht over zou gaan.

Z e kende me trouwens nog van mijn vorig bezoek

en ze zien me ni graag komen

Geef een reactie

