love hurts

dat moet de dochter er allesinds van vinden.

De dochter wordt zo graag gezien dat er bijna letterlijk om en met haar gevochten word

De dochter, die nu al kan zitten en staan, mag nu ook in de speelkamer op de grond spelen. Soms tot ergernis soms tot groot jolijt van de zoon.

vanmorgen was het tot zijn grote vreugde alleen bedacht de zoon op een gegeven moment een wel totaal ongepast spelnl. paardjerijden, waarbij de dochter tot paard werd omgedoopt.

De zoon werd snel door de moeder (ik dus) tot de orde geroepen maar de dochter kon er toch allerminst om lachen, of om het met de woorden van de zoon te zeggen “sus weent”.

De moeder (ik dus nog steeds) pak de dochter op om haar te troosten en dát was nu eens niet naar de zin van de zoon “sus pakke, ik pakke, sus weent ik pakke” waarbij hij niet al te zachtzinnig aan de dochter haar ledematen trok waarop de dochter in kwestie maar terug in huien uitbarste.

Ik, koppig als ik ben, wou zelfs niet toegeven aan een kind van 2 jaar en bleef bij mijn zeer overwogen standpunt “NEEN”

waarop ook de zoon in huilen uitbarste

jup

love hurts

aan den ene al meer dan aan den andere

Een Reactie op “love hurts

  1. niets is leuker dan met twee huilende snotters om je heen staan, de één op je arm en de ander rond je been. En dan maar wachten tot de redding uit de hemel valt of zoiets.

Geef een reactie

