begrijpt mij niet verkeerd

ik ben wel degelijk trots op de dochter omdat ze zo rap is.

Toch ben ik ook bezorgd.

De aaste truc van de dame ik kwestie is rechtstaan in haar park en dan de parkrand lossen. Ik veronderstel dus dat de dame binnen de korste keren de wereld van de 2 voetige gaat betreden.

Maar ze is nog zo klein! Nog geen 7 maand, nog geen 70 cm. Zelfs de katten zijn zowaar groter, als ze rondloopt door het huis gaat niemand haar zien.

Ok nog geen zorgen voor vandaag, vandaag stapt de dame nog vrolijk rond aan de parkrand. Maar voor hoelang nog? Want voor de dochter gaat er niets snel genoeg

Ze wilt zitten, staan, alleen eten babbelen en spelen net zoals grote broer.

En de zoon die wilt niet meer van een pastieken bord eten met een klein vork neen die wilt dan weer met de grote mensen mee

echt een zegen zo snelle kinderen

maar ik ben dus wel trots

mij niet verkeerd verstaan

Geef een reactie

