tot daar nog aan toe

dat ge van holland komt en de fli politie de baan afsluit en iedereen via een andere weg stuurt tot daar aan toe.

Da ze dat doen voor een grootscheepse controle, tot daar aan toe

Da ze dan alsnog beslissen om u met u schoon totje door te laten, uiteraard tot daar aan toe.

Da ze diene mini die voor u nen U-bocht maakt om aan de controle te ontsnappen, al iets minder tot daar aan toe

Maar da ze op het einde van de baan ni zeggen hoe ge nu terug moet rijden, DAS ER OVER.

En dochter van mijn moeder zijnde rij ik uiteraard zonder aarzelen de verkeerde richting op. Gelukkig heb ik ook nog iets van mijn vaders genen mee en heb ik al na 20 meter mijn vergissing ingezien, alleen spijtig dat ge de eerste kilometers ni kunt keren.

trouwens ik vraag mij af  wanneer ik zo een programma krijg op tv zo als helderziende want geloof het of niet maar net voor de fatale bocht was ik nog aan denken ziet nu es dat de fli politie mij tegenhoud wat dan?

En in mijn hoofd weerklonk er al volgende dialoog

“ah meneer den agent kem mijn rijbewijs ni mee”

‘ah en weet madammeke ni da ze da altijd moet bijhemme?’

“jawel maar tging ni”

‘en waarom kon madammeke haar rijbewijs ni meedoen’

” omdat het in den driezit zit, thuis en kmoest achter boodschappen en dus kon die der ni meer bij”

‘madammeke is de plezanste thuis?’

“veruit”

‘madammeke mag dan es uitstappen we zullen haren auto es ondersteboven keren’

“kwistet”

maar dat allemaal nog tot daar aan toe

Geef een reactie

