eigen schult…

De man ziet mij graag met lang haar

Ik heb eigenijk nooit graag lang haar gehad maar omdat ik in het 5de leerjaar zo op mijn strepen was gaan staan om het te laten groeien heb ik het daarna nooit meer durven afknippen.

Tot nu, degene die het meest van dat haar hield was ook de gene die mij eindelijk het zelfvertouwen bezorge om er eindelijk komaf mee te maken

 

dus na 22 bad hairyears eindelijk gekortwiekt

3 Reacties op “eigen schult…

  1. hoe kort? coupe carré?

Geef een reactie

