spoken bestaan ni

Spoken bestaan ni

En omdat spoken niet bestaan geloof ik er ook niet in

Spijtig genoeg eindigd daar alle rationaliteit bij mij

want hoewel ik niet in spoken geloof (omda ze ni bestaan) ik ben er wél bang van…

tja…

ik heb da zo ook met weerwolven die bestaan ook niet en daar geloof ik ook niet in

alleen ge krijgt mij met geen stokken buiten op vollemaan

Zombies is iets voor films maar ik zweer plechtig dat op de begraafplaats van sint pieters ’s nachts mensen lopen

misschien zijn ze nog niet helemaal dood maar helemaal just ‘hierboven’ zijn ze toch ook niet.

Nu ik vind: ge kunt maar ni voorzichtig genoeg zijn en dus neem ik het onzekere voor het zekere en omgekeerd

Maar goed, spoken dus.

Gisterenavond lag ik met de dochter op ons bed

de dochter lag in’t putteke van mijnen arm te soezelen en deed aan zelfbediening ik liet de voorbije dag aan mijn gedachten passeren, over hoe warm het wel ni was en hoe ik precies toch niet tegen die ozon kan en hoe ik soms dacht dak dood ging vallen enfin u kent dat wel die gezellige net voor het slapengaan gedachten.

Plots staat mijn hart stil (figuurlijk bedoel ik), boven mij zweeft een spook

ECHT WAAR

ik durf de man niet te wekken want dan moet ik mij bewegen en nu weet ik niet veel van spoken en dus weet ik ook ni of dat ding ermee gaat kunnen lachen als ik plots beweeg

Terwijl mijn geest overuren draait, mijn hart aan 100 int uur klopt (jaja dat gaat alweer) en ik een complete paniek aanval probeer te vermijden begint er mij langzaam iets te dagen….

 

hoogtijd om die ondergordijnen af te halen

Geef een reactie

