kaka daan

U kent het wel, uw kroost uw hart en uw leven uw TROTS

Behalve dan die momenten dat ze je het schaamrood op de wangen bezorgen

U kent het ook wél 2 kleine kinderen (en 1groot) een huis een tuin en werk.

De persoonlijke hygiëne word gereduceerd tot het strikt noodzakelijke. snelle douches en eens van ver een borstel door je haar…

en dan een mooie zomerdag gij wijst naar de lucht om de zoon iets te tonen en de zoon wijst met afgrijzen naar je oksels en roept voor de ganse buurt “MAMA KAKA DAAN”

gij ni altijd van de rapste laat staan van de snuggerste vraag in al u idotie uberhaubt van da te herhalen ‘euh… watte poppeke’

uw zoon, die anders nooit luistert maar net nu wel, roept zo mogeijk nóg luider “MAMA KAKA DAAN”

En neen ik ben niet meteen de douche ingesprongen en mijn scheermes ter hand genomen, zó beïnvloedbaar ben ik ook weer niet

 

ik heb zonder verpinken gewacht tot mijn avondlijke douche

Geef een reactie

