heiligschennis

wat ik nu ga zeggen komt zo dicht in de buurt van heiligschennis als maar mogelijk is als men het niet heeft over heiligen, goden of andere aanverwanten.

IK HOU NIET VAN MICHAEL JACKSON’S MUZIEK

daar

nu ben ik ervoor uitgekomen

ik ben er nooit fan van geweest en ben het nog steeds niet

Dat de man dood is laat mij feitelijk behoorlijk koud behalve dan dat we nu om de 5 minuten worden lastiggevallen op de radio door man’s muzicale uitspattingen én dat ze nu dreigen met nóg meer van zijn muziek  op de markt te brengen.

Bovendien is hij gestorven-vermoord-allangdood-helemaalnietdood al naargelang de berichtgever en het uur waarop je de krant vastneemt of de radio aanzet

De legende in kwestie is vader-geenvader-fantastischevader-gefliptevader-kinderlijkevader afhankelijk van “hetboekskevandeweek”

Hoewel de man al een week of 3 dood is haalt hij nog dagelijks de kranten want ishijnuechtdood en zalhijdusnimeerzingen- gaan de concerten gewoondoor- komt hij terug opzijnconcerten en zegt “hahatwasmaaromtelachen”-zalzijnzuszezingen

maar dus al bij al

het laat mij behoorlijk koud

Geef een reactie

