waarom ik

Omdat ik goei soep kan maken, da is zo ongeveer het enige dat ik kan bedenken

want laat ons eerlijk zijn: ik ben niet het knapste meisje van de straat en de slimste van de klas was ik ook al niet (for the record: da was Evi)

bovendien ben ik koppig, krijg ik graag gelijk en geef ik niet graag mijn ongelijk toe (maar gelukkig heb ik meestal gewoon gelijk), heb ik last van moodswings, ben ik de trotse eigenares van hét ochterndhumeur der ochtendhumeuren en kan ik van de ene moment op de andere van super energiek naar kompleet uiteblust switchen.

Dat zou ntl allemaal niet zo erg zijn ware het niet dat mijn voorgangsters van die irritant perfecte maatje 36 maddammekes waren die daarenboven waarschijnlijk wél de slimste van de klas waren (aja Evi daar zat ik mee opgeschept) eentje schopte het zelfs tot miss bloemkool (of was het nu miss witloof)u weet wel van die soap actrice dame’s die ’s morgens opstaan met hun haar al perfect in coupe en en hun make-up tot in de perfectie aangebracht.

Mijn haar daarin tegen piekt alle kanten op en make-up heb ik geen tijd voor…

Daar komt dan ook nog eens bij dat ik gewoon moet gaan werken voor de kost

Dus wáárom verkoos de man mij ingodsnaam boven miss bloemkool (of was het nu miss courgette?)

Soms lijkt het gewoon of mijn hobby is de man op zijn paard krijgen zodat hij het zal afbollen, zodat ik weer eens gelijk krijg én als leuke bijkomstigheid moet ik mij dan ook niet meer afvragen hoelang hij het nu nog met mij gaat uithouden.

 

ach misschien is het maar net zo simpel ik kan goei soep maken

ja ook bloemkoolsoep

Een Reactie op “waarom ik

  1. mooi! Ik lok het soms zelf uit, en stel dan vragen in de trant van: Jij kon toch veel beter krijgen, waarom dan met zo’n mollige dwerg gaan samenleven? Jij verdient veel beter…
    Als ik dan vraag: waarom ik? krijg ik gewoon het antwoord: omdat ik jou nu eenmaal graag zie. En dan kunnen we er weer tegen 🙂

Geef een reactie

