2 is 1teveel

Deze middag liepen de dochter en ik buiten “te wandelen”  den ‘hofweg’ op en af

Ik dubbeltoe geplooid met ik elk hand een mini handje

De dochter zo fier als ne gieter al schaterend en kwebbelend

wij beiden genietend

Plots stopt de dochter stampvoet kwaad, zet het op een brullen en trekt haar handje los

en weg zijn we weer maar nu heb ik een leeg hand

en de dochter schatert en kwebbelt heeft een handje vrij om alles en nog wat vast te grijpen en vooral: trots

even maakt ze haar weer kwaad en trekt haar 2de handje ook los maar bij nader inzien besluit ze zich dan kwaad te maken omdat ze zich nog niet alleen durft verplaatsen

en ik

voel mij een beetje overbodig

 

de dochter is trouwens haar eigen blog begonnen

www.bloggen.be/MissNinke

2 Reacties op “2 is 1teveel

  1. Tja… willen dat ze zelfstandig wordt en toch ook willen dat ze zonder jou uit evenwicht geraakt… en tegelijkertijd ook willen dat ze niet valt (of op z’n minst niet te hard dan). En Ninke verdient idd een eigen blog. En dan vraag ik m’n eigen af : hoe krijgt g’t voor elkaar om een huishouden te runnen, 1 man en 2 bollekes op te voeden en 3 websites te onderhouden?

  2. halftijds werken aan de staat hé :))))))))

Geef een reactie

