natuurlijk

zo de zoon is vertrokken

en aangekomen

het kon voor de kleine man niet snel genoeg gaan voor mij kon het niet traag genoeg gaan

En voor de man hoevet allemaal niet zo dramatisch

heel de wereld mag een traantje wegpinken of thuis niet te genieten zijn de eerste schooldag van het oudste kind alleen ik niet of zoals de man zegt “och jong”

ewel ik vind dat wél erg al weet ik niet waarom

natuurlijk zal de zoon zich daar amuseren

natuurlijk zal hij leren

natuurlijk zal hij vriendjes maken allemaal natuurlijk

maar zullen ze zo natuurlijk goed op hem letten? Want hij is watervlug

maar zullen ze zo natuurlijk veel van hem houden? Want hij is maar 1 van de kindjes

maar zullen ze hem zo natuurlijk troosten als hij verdriet heeft of is gevallen? Want er vloeien daar vele traantjes

Natuurlijk mis ik hem. Want hij is mijn zoon

de grote zoon

de fiere zoon

de zoon met de boekentas voor de sjool

de zoon mijn zoon mijn popje

let goed op hem juf Griet want voor u is hij slechts 1van de 14 voor mij hij alles

Geef een reactie

