coupe

IEDEREEN vind de nieuwe coupe van de zoon fantastisch, super, cool, en andere superlatieven

IEDEREEN is het er over eens de zoon is nu een echte kleine jongen

IEDEREEN is dolenthousiast over zijn gekortwiekte lokken

IEDEREEN behalve ik

ik mis zijn lange, zachte  lokken

ik mis zijn babycoupe

ik ben helemaal ni klaar voor grote jongescoupes laat staan dat ik klaar ben voor een grote jongen

ik snap het ni zo goe

t lijkt wel gisteren dat ik een zwangerschapstest deed en nu is hij écht een kleine vent waar zijn die afgelopen 30 maanden ingodsnaam naar toe verdwenen

Geef een reactie

