ze kunnen mijn *piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiep* kussen

dat het nu wel degelijk genoeg geweest is met K&G sint pieters

ten eerste was de zoon nog steeds “te slim” (duh?)

ten 2de was de dochter haar fontanel nog steeds te groot maar “moest ik mij nog steeds geen zorgen maken”

en ten 3de waren ze alletwee zéééééééééér gezond

zodanig gezond dat de zoon daags nadien met een bronchite zit en de dochter serieus int oog moet gehouden worden

zodanig gezond dat de zoon voor de 3de keer in zijn leven aan de antibiotica zit (3 keer nadat K&G bij hoog en bij laag gezworen had dat de zoon hélemaal niet ziek was.

zodanig gezond dat het kind ook nog eens hees is omdat hij nog net geen angine heeft

 

zodanig gezond dat ze allemaal mijn *piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiep* kunnen kussen en wij K&G sint pieters vaarwel zeggen.

 

 

oja wat de dochter haar fontanel betreft volgens de huisarts:

‘ge hebt ook mensen met ne grote neus en ge hebt er met ne kleine neus, alleen is dat wél voor de rest van hun leven’

 

merci

Een Reactie op “ze kunnen mijn *piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiep* kussen

  1. Tja… volgens K&G Everna-Evere had Manon gewoon een ordinaire luieruitslag, zeker géén schimmelinfectie. Haar schaamstreekje stond vol rode puntjes, die mij verdacht veel op blaarkes leken, ge weet wel, ewwa ‘lijk als brandwondjes zo. En ik voelde aan mijn voetzolen dat het plaatje niet klopte. Want, moet ge weten, behalve bejaardenverzorgster ben ik ook kinderverzorgster en ik weet heus wel hoe een ordinaire luieruitslag eruit ziet, en da’s dus helemaal anders als hetgeen ik bij Manon zag. Nu goed, op hun aanraden dus Mitosyl beginnen smeren, maar dat hielp uiteraard geen *piiiiieeeep*. Dus wij naar den dokter die een preparaat voorschreef, maar waarmee de plek alsmaar groter werd, tot aan haar poep. Dus wij weer naar den dokter de 16e en die constateerde dan EINDELIJK een schimmelinfectie en schreef Travogen voor. Een geweldige zalf !!! Nu heeft Manon weer een roze poep. Schaamstreekje moet nog ewwa genezen.
    En jawel, den 8e oktober mag K&G zich aan een hele serenade verwachten… ze mogen er al naar uitkijken !!! D’oelewappers !

Geef een reactie

