WMB

WMB

Dat staat ergens op een van mijn cantus-kielen

en ik weet heel zeker dat hij op miekes kiel ook staat

en misschien op die van els en die van gwennie

WMB

Wijve met Ballen

waarom wij ons toen wijve met ballen vonden? geen idee een beetje een hogen dunk zeker? per slot van rekening hadden we dan nog niet bepaald veel gerealiseerd in ons leven of het moet zijn dat het verzetten van liters bier en organiseren van fuiven een wereldshokkerende bezigheid is.

 

wie dan wél meer recht heeft op de titel WMB? Bé

wie Bé is? geen flauw idee. Bé komt af en toe over mijn blog heenwaaien daarom dacht ik daarstraks “laten we maar eens terug waaien”

Bé is blijkbaar een BAM moeder en nu dus ook een WMB

want alléénstaande moeders das zijn pas wijve met ballen

Bé: sjapo

Bé’s/Tiemens Blog vindt u hier

5 Reacties op “WMB

  1. aheum – wordt een beetje rood – merci hé! 🙂
    Ik denk altijd maar, ik heb het gemakkelijk – gene vent die ’s avonds eten moet hebben, die te weinig aandacht krijgt etc…
    langs den andere kant, er zijn zo van die momenten dat het wel leuk zou zijn, zo met 2 genieten van de uk… (zo ’s nachts rond 4 uur als de keel opengaat :-))

    En nog proficiat met de 3e uk die eraan komt! jaja, thorben kon zijn grote mond niet houden, zo kennen we hem hé.. grote fan van uwe zoon ben ik 🙂

  2. was het niet meer WMK wat er op onze kiel stond? Nuja, ’t komt op ’t zelfde neer: we vonden ons toch zo stoer omdat we onafhankelijk, zelfstandig en bezitter waren van een ultragrote mond. Eén vent en twee kinderen later schiet daar inderdaad maar bitter weinig meer van over… tijd voor een volgende cantus?
    En proficiat Bé: jij wordt onze nieuwe aanvoerster 🙂

  3. olé dat wordt dan mijn eerste cantus want helaas nooit mogen proeven van het studentenleven 🙂

  4. Hmmm… effe een middernachtse bedenking : WMK of WMB??? Whatever. Of zoals een collega van mij ooit zei “Mannen hebben twee paar hersens. Eén in hun hoofd en één nen halve meter lager zoiets. Raad eens welke hersens z’t meest gebruiken?”
    Nene, voor mij geen K of B. Die hersentjes bovenaan in m’n koppeke zijn mij voldoende. Is er zo gene cantus WMI? Ja, raad nu maar eens waarvoor die I staat… en staat die I niet gewoon inbergrepen bij ieder WM?

  5. Ergens in mijn garaag moet er nog een “troffee” ‘WMK 4e verdiep’ liggen… of zou die de zoveelster verhuis niet meer overleefd hebben???
    Cool, een echte aanvoerdster… kvoel me direct gelijk in de Xena-filmpkes, klaar voor de strijd! 🙂

Geef een reactie

