WMK (de correctie)

WMK kmoet zeggen kem er nog over getwijfeld en ik dacht misschien hadden we naarst ons moment van hoogheidswaanzin ook een ogenblikje van gedistingeerdheid waardoor we er WMB van zouden gemaakt hebben kunnen hebben.

Nuja gedistingeerd en cantussen da past ni goe samen 🙂

WMK- voor degene die nog ni helemaal zouden meezijn staat uiteraard voor Wijve Met Klote wat we bij naderinzien al evenweinig waren als wijve met ballen.

nu ja WMK’s dus

van middag op de les ‘assertiviteit’ moesten wij iets schrijven over mensen naar waar wij opkijken

ntl mocht ik weer eens niet aan het woord komen toen we onze voorbeelden moesten bespreken, de rest was te  lang aan het woord geweest, en ik leg mij daarbij neer (assertief hé)

daarom wil ik nu hier effe mijn ‘daar kijk ik toch een beetje naar op mensen’ in het licht zetten

dat waren de Alleenstaande moeders (al dan niet bewust) (hé Bé ik kan nogal flemmen hé :))) ) int algemeen en met een beetje over te peizen mijn moeder in het biezonder

ok naar de letter van de wet was mijn mama geen alleenstaande moeder (alhoewel)

maar mijn mama is (vind ik nu) wel een WMK

eerlijk is eerlijk toen ik jong(er) was was ik ni bepaald trots op mijn mama als ik er nu stil bij sta hoe zij haar leven draaiende hield ondertussen voor ons altijd klaarstond (al vonden wij dat toen ntl niet want geef toe het kan toch niet da ge een lift moet vrágen aan u moeder, die zou zo iets toch moeten rieken?)

onder tussen is mijn mama een jonge gepensioneerde met veel vrije tijd die babysit op haar kleinkinderen (daarmee da geslijm 🙂 ) tot voor kort haar zoon overal (en vooral naar zijn werk bracht) en studeert dat het gene naam meer heeft

wij dachten ha ze moet de jules ni meer links en rechts brengen nu kan ze nog meer babaysitten

ja tereire

ze studeert nog meer

tot voor kort deed mijn mama spaans en Italiaans. Nu moet ik zeggen ik hoor mijn mama al van da ik klein ben zeggen dat ze italiaans wil leren en een paar jaar geleden heeft ze da nog gedaan ook.

ondertussen neemt ze er nog Photoshop en duits bij ook dus kwa babysit: nulnadanoppes

maar kwa WMK: sjapo hé mama

4 Reacties op “WMK (de correctie)

  1. Die “nulnadanoppes” ietwat relativeren, hé. Ik vergis me toch niet, of ben ik van de week geen drie keer de lange baan naar Brugge gereden?

    Maar : graag gedaan, en bedankt voor het “hoedje”

  2. zomaar, om te zien of da lukt

  3. riverdance is not a crime, it’s a way of life

  4. En “tok”… op je plaats gezet door de mama. En gelijk heeft ze !!!

    Voordat het voor jullie veels te druk wordt (met nummerke 3) en nu eens effe heel serieus zo, wanneer en waar spreken we eens af? Tis maar da’k er zeker van wil zijn dat ge Manon een knappeke vindt zonder dat ze concurrentie heeft van *…* Ze zal het al knap lastig hebben met Ninke als concurrente.

Geef een reactie

