een halfke gezocht

volgens 1 of andere studie hebben wij allemaal 2en een halve boezemvriend(in)

Nu ik kan mij wel zo een beetje indenken wie boezemvriend(in) 1 is en zelfs nummer 2 zou ik kunnen benoemen maar degene die ½ is…

bovendien wat bedoelen ze daarmee? iemand die lichaamelijk of geestelijk niet helemaal in orde is? of eerder iemand die maar den helft van zijn/haar tijd aan u besteed? Of iemand die ge maar half moogt vertrouwen omdat die toevallig ook bevriend is met uw vijandnr 1. Of misschien ligget wel aan mij misschien is het maar een ½ke omdat ik er slechts gebruik van maak als boezemvriend(in) 1&2 even niet beschikbaar zijn.

Maar ik weet dus ni wie mijn ½ boezemvriend(in) is, meer nog ik weet zelfs niet of ik een ½ boezemvriend(in) héb.

Dus als u van u zelf weet dat u mijn ½ boezemvriend(in) bent of als u denk “goh feitelijk heb ik gerust nog tijd om hier en daar ½boezemvriend(in) te zijn” gelieve dan via deze blog contact met mij op te nemen

 

kwestie van eens mee te zijn met de statistieken hé

2 Reacties op “een halfke gezocht

  1. Kan ik ervoor doorgaan? Oude schoolvriendin… jàààààren geen contact meer gehad? Nu wel één van de vaste contacten op FB en Blog? Of heb ik het nog niet om 1/2 boezemvriendin te mogen zijn?
    Ik heb mij precies voor da’k niet eens 2 boezemvriendinnen heb. Zo vriendinnen met wie alles bespreekbaar is zo. Euh, telt mijn zus mss mee?

  2. aja zussen kunnen ook boezemvriendinnen zijn lijkt mij zo

    met broers is da al iets moelijker, die -innen hé

    en van mij moogde gij gerust nummer ‘een half’ zijn
    maar ben er dus nog ni aan uit wat da nu precies inhoud

    misschien zegt ge tegen die boezemvriendin maar den helf……

Geef een reactie

