dag kleine man

De zoon heeft vandaag zijn eerste schooluitstapje

naar het bos

dus ni bepaald een halve wereldreis

maar wél voor mij

Mijne kleine meter stoere bink kijkt er naar uit hij ritst zijn rugzak uit de zetel en staat te springen “sjool gaan sjool gaan’

Ik zou hem het liefst thuishouden, maar ik besef ook wel dat ik at de zoon niet kan aandoen.

wat niet wegneemt dat ik de uren aftel dat ik hem terug kan gaan ophalen

en onertussen hoop ik maar dat er niets gebeurd en dat iedereen goed op mijn bazeke let

 

dag kleine man

 

welkom grote jongen

Een Reactie op “dag kleine man

  1. Zooooooo stoer !!!
    En dààrom wou Thorben dus met z’n botten aan in bed kruipen gisterenavond. Zo moestem vannemorgend ni te veel tijd verliezen en konnem rapper naar sjool gaan. Ik begrijp da bazeke wel.
    En hem dan thuis willen houden, gwn omdat ge met pijn in uw hart beseft dat hij groter wordt… SO NOT DONE !!!
    Bij ons ligt dat anders… Manon wil niet naar de crèche. Telkens als ik het onderwerp ter sprake breng, begint ze te bleiten…

Geef een reactie

