jaloers? MOI???

waar zou ik in godsnaam jaloers op moeten zijn?

Per slot van rekening ben IK de enige en vooral de BELANGRIJKSTE vrouw in het leven van de zoon, voorlopig toch en hopelijk ook nog voor een tijdje.

zo gisterenavond bv, of liever deze nacht

De zoon schruwelde dat horen en zien verging weigerde te slapen wou naar ‘beneeeje’ wou naar mama haar grote bed wou een verhaaltje en wou hare wrijven en wou vooral niet slapen

wat de papa ook probeerde het bracht geen zoden aan de dijk.

tot ik naar beneden ging en met veel liefde en geduld (nu ja) een flesje klaarmaakte met zo een beetje honging smaak

dat de zoon met even veel liefde en geduld (jaja) heb gegeven terwijl door zijn haren wrijf en vertel

dat hij als hij schoon ging slapen hij de dag erna naar school mocht. Gaan spelen met Senne, en Sverre en Oliver enzo maar de zoon toonde toch maar weinig enthousiasme en dan maakt ik de grootste fout van mijn leven

ik zei ‘en naar juf Griet’ waarop de zoon een gelukzalige glimlach op zijn mondje toverde ‘jah’ zuchte en ‘jufgrietje’ mompelde en al even glimlachend prompt in slaap viel

 

maar ik jaloers????

belange niet

Een Reactie op “jaloers? MOI???

  1. Maar da’s toch ongelooflijk tof? Beter zo dan dat hij opnieuw zou beginnen krijsen bij het horen van ‘juf Griet’, dan pas zou ik me ongerust beginnen maken 🙂

Geef een reactie

