ZOOOOOOOOOOOOO’N hart

Vanmorgen toen ik met de zoon in school aankwam stond juf Liliane nog in de gang de spulletjes van de andere kindjes op te halen.

“Dag Thorben, lieve schat, ben je al wat beter” vraagt ze zeemzoet aan de zoon (die gisteren vlak voor zijn optreden moest overgeven) “Ja” zegt de zoon stoer en stapt zonder omkijken de klas binnen.

“Da’s toch zo ne lieve jongen hé? Ja echt en met alles meedoen enzo”

ik overhandig Juf Liliane een aantal Plastiek zakken voor de school en de juf zegt “ma ja hij heeft dan ook zo’n lieve mama”

“echt ne lieve lieve jongen”

ik stamel iets van “jabedanktdasleukomtehoren”

denk ik

want om te praten moet je lucht hebben en voor de moment is alle plaats in mijn borstkas ingepakt door ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO’N hart

mijn zoon, de lieve

Geef een reactie

