jaarjagsfeestjes

in mijn hele schoolgaande carriere zijn er in onze klas 3 keer een verjaardagsfeestje geweest het eerste in het 5de leerjaar en het laaste in het 6de middelbaar. Strikt genomen was dat laaste zelfs na het 6de middelbaar nl in de zomer na ons afstuderen. Misschien waren het wel 4 feestjes maar van dat 1 kan ik mij niet meer herinneren of het een verjaardagsfeestje was dus dat telt niet.

De zoon die zit amper in het instapklasje en heeft zijn eerste feestje al vast. Toe maar de juffrouw wordt er 3 en nodigt haar vriendjes uit in het speeldorp. DRIE! te gek toch waar gaat dat naartoe? krijgen we binnenkort vermaanfeestje bij de chrechegaande jeugd? en wat koop je in godsnaam voor een 3 jarige jonge dame????

DRIE ze spelen nog niet eens samen, ze hebben nog een bloedhekel aan elkaar als het op spelen aankomt want het zijn voor elk HUN blokken, HUN auto HUN pop HUNmama etc

natuurlijk gaat de zoon naar het jaarjagsfeestje van de bevallige dame, per slot van rekening willen we niet dat hij uit de toen valt niet waar

en ik ik zal al maar beginnen bedenken waar we de zoon zijn feestje zullen houden zeker????

 

3 jaar… let the social life begin

Geef een reactie

