knuffelig

zo heel af en toe valt je oog op een “goed doel” waarvan je denkt: “jep dat is het”

ik heb dat met dees goed doel, en het grote voordeel: het kost je geen cent

omdat ik dit doel zo goed vind en omdat ik persoonlijk vind dat er te weinig tamtam rond gemaakt word tamtam ik er zelf op los

vanaf vandaag tot 30 november ga ik er jullie mee om de oren slaan (of ik ga dat alvast proberen) via een vande blog’s via facebook en hopelijk via jullie want samen kunnen we veel meer mensen bereiken

persoonlijk heb ik een zolder vol knuffels want zoals jullie weten heb ik ooit een obsessie gehad voor knuffels, terwijl mijn zus op de kermis spaarde voor keukenrobbots en andere nuttige dingen ging ik voor de knuffels, een verjaardag zonder knuffelbeest was een verloren verjaardag maar nu blijkt mijn toenmalige freakerig gedoe nog een nut te hebben

natuurlijk zal ik ze niet allemaal weggeven mijn nounou bv die blijft het beest is per slot van rekening al zo oud als mezelf en de beer die ik van de man kreeg die blijft ook

maar de rest… ach ik hoop dat jullie het mij maar vergeven maar die krijgen een nieuwe, betere thuis

hier: http://www.iederkindverdienteenknuffel.be/

Geef een reactie

