sint-ni-klaas

Toen de man gisteren thuiskwam wist hij medetedelen dat de zoon niet naar het blijde intrede van de sint mocht kijken

Nu de zoon de hele dag op school had gezeten en voor de rest bij mij was geweest vroeg ik mij toch af want het baasje in godsnaam zo verkeerd kon gedaan hebben dat hij zo gestraft werd.

Niets zo bleek de misdadigers waren een stelletje ouders (OUDERS notabene) die besloten hebben dat ze van’t weekends niets intelligenters te doen hebben dan te gaan roepen dat “het niet de echte sint is” reden van deze publieke steniging van kindervriend nummer 1? het lef om zonder kruis op zijn mijter rond te schreden.

Nu heb ik voor die ouders(?) een verschikkelijke mededeling: ge hebt gelijk, tis ni den echte sint den “echte” sint bestaat niet den “echte” sint is al EEUWEN dood. Ferm hé?

“Onze” sint daarintegen is een droom, DE droom van elk kind en ik vind het behoorlijk NIET KUNNEN dat jullie dat dreigen aftenemen omdat er geen kruis op het hoofddeksel van de goedheiligman staat. Ik hoop maar dat als er zaterdag 1 kind, door deze actie zijn kinder-geloof verliest door deze “volwassen”actie jullie héééééél slecht zullen slapen.

oja nog 1 tip “onze” sint da zijn de ouders zelf dus als jullie niet willen dat jullie kinderen zich afvragen of ze nu echt zo stout zijn geweest omdat ze niets krijgen gebruik uw vrije zaterdag dan nuttiger en bezoek een speelgoedwinkel en wees voor eens een beetje sinterklaas en verkoop dromen ipv ze te stelen

al dan niet met een kruisje op uw borst gespeld

Geef een reactie

