namen met een “S”

het zou een opdracht kunnen zijn in een of andere televiesiekwis, maar feitelijk wil ik maar gewoon zeggen dat ze verboden zouden moeten worden.

Natuurlijk omdat ik een van die mensen ben die het zonder fout (o ironie) steeds heeft over Stom Steels (sorry meneer Steels) De zoon heeft mijn spraakgebrek duidelijk geërfd hij heevet over “sonkel Sylver”

nuja voor de trotse eigenaars van een naam kan het altijd erger je kunt zo als man bv maar eens jarenlang “Tante Jurgen” genoemd worden

en ik als door en door slechte moeder verbeter dat niet, nee hoor daarvoor vind ik Tante Jurgen gewoon te grappig

(en nu behoor ik te zeggen Sorry Jurgen)

dus bij deze: Sorry hé… Tante Jurgen 😉

Geef een reactie

