prijs voor originaliteit

OK mijn erste reactie was misschien niet een van uiterst enthousiasme

ik was dan ook lichtelijk verbaast, ok toegegeven: stom verbaast

Wat zijn kleine kinderen nu in godsnaam met een boom?

Maar dat is het nu net: jong, nog een heel leven voor zich en met de mislukte top van kopenhagen in het achterhoofd hebben mijn 2 rakkers nu wel hun eigen kleine bijdrage aan een beter milieu geleverd hun eigen klein beetje gezonde lucht

Ik ben best trots dat zij hun piepkleine bijdrage geleverd hebben aan een compleet nieuw bos en best wel trots op mijn zus en schoonbroer dat zij zo origineel durfden te zijn; na al de boeken die de zoon en dochter deze kerst gekregen hebben hebben zij het houtbestand weer een beetje opgekrikt

en als u ooit (na 11 november 2010) in de buurt van leuven komt meer bepaald in Loonbeek en daar een bos(je) tegenkomt denk er dan aan mijn kinderen zijn trotse eigenaar van een fractie van dat bosje een fractie van,ook, UW zuivere toekomst

www.planteenbos.be

Geef een reactie

