verkocht en bekocht

De zoon is verkocht; helemaal holderdebolder verkocht aan zijn Nonkel Sylver.

Het is Nonkel Sylver voor en achter. Gaan zijn oogjes open is het al “Nonkel Sylver wakker maken”  (Gelukkig voor de nonkel sylver in kwestie laat de mama (ik dus) dat niet toe anders was de beste jongen ook al wakker om 6uur) en dat gaat de ganse dag maar door  “Mijn nonkel Sylver” (allé dus ‘ZIJN’ nonkel sylver hé voor alle duidelijkheid), Nonkel sylver eten, Nonkel Sylver spelen, Nonkel Sylver poepezitte, nonkel Sylver komen, Nonkel sylver Mat zitten en zo voort.

Dat de Nonkel Sylver in kwestie niet door het lint gaat is op zich al een prestatie, maar als Nonkel sylver een prototype is voor de rest van de (bijna) 17 jarige in ons landje wel dan mogen we gerust zijn dan valt het nog dik mee met onze jeugd van tegenwoordig.

Voor de mama (ikke dus) is het toch wel allemaal een beetje slikken waar het vorige week nog “MijnMAMA” (dus ZIJN mama) was en de zus alblij mocht zijn met de papa, is de mama dus gedegradeerd het is nu MIJN Nonkel Sylver (dus de zijne) en De zus krijgt uit medelijden Papa én Mama. Zus krijgt ons 2 nadat de zoon ons met een blik heeft duidelijk gemaakt dat dat niet meer dan eerlijk is, wij 2en samen komen nl nog belange na niet aan de enkels van Nonkel Sylver.

Maar Donderdag donderde ik helemaal van mijn voetstuk. De man daarintegen was helemaal ge-upgrade getuige daarvan het volgende gesprek

“MIJN NONKEL SYLVER”

‘ja maar ook ve nonkel van Zus hé’

“..NEEN MIJN nonkel Sylver, SUS euh PAPA”

‘AH? en wat krijgt mama dan?’

…. denkt duidelijk na

“AH! MAMA… IJsje”

gelukkig kan ikmij een beetje troosten aan de gedachte dat ijsjes in de zoon zijn wereldje héééél belangrijk zijn maar ik hoop toch dat ik een stukje vienetta krijg en geen mini hoorntje van de Lidl

Geef een reactie

