Mama’s meisjes

“Ha ja”  zegt de zoon op een toontje alsof hij zonet het warm water heeft uitgevonden ” groentjes en mama’s meisjes”

Net op tijd hou ik mezelf in

bijna had ik een hele raison afgestoken over het feit dar er feitelijk maar een mama’s meisje is nl de dochter en dat er voorlopig ook nog maar 1 mama’s jongen is ook.

Maar ik vrees dat mij dat niet meer  dan een meewaardige blik van zoonlief zou opgeleverd hebben. U kent dat wel blik genre: “lap ze ziet ze weer vliegen”

terwijl ik probeer te achterhalen hoe ik dan wél precies een lesje enkel- en meervoud op peutermaat moet brengen leert de zoon mij een lesje

nl dat niet alles is wat het lijkt

en soms zijn groentjes en mama’s meisjes niet meer of niet minder dan groentjes met mayonaise

2 Reacties op “Mama’s meisjes

  1. Allé gij… haddeda nu ni direct door ofwa??? tsssss

Geef een reactie

