prima gedaan!

deze ochtend had de dochter een méga – kak-pamper incident.

U kunt het zich waarschijnlijk levendig voorstellen , nog maar net wakker pakt ge de dochter op en plots hangt ge helemaal onder de…

enfin U snapt het plaatje.

Mijn maag al niet bepaald sterk zijnde draait in alle richtingen behalve in de juiste. Kokhalzend probeer ik nog enige grip op mijn orgaan te krijgen terwijl de dochter krijst van verontwaardiging omdat ze terug in haar park is gedropt en en de zoon vollenbak gilt voor half Brugge “MAMA OVERGEVEN MAMA OVERGEVEN”

Ten slotte spurt ik naar boven nog steeds achtervolgd door het gekrijs en gegil.

Als ik terug beneden kom heeft de man gelukkig het kaka-incident ingedijkt en plof ik in de zetel met een maag die nog niet helemaal tot rust is gekomen

plots slaat de zoon zijn 2 armpjes rond mijn nek geeft zachte klopjes op mijn rug en zegt sussend

“mama heeft prima overgegeven, flink hoor”

en de maag stopt subiet met dansen

Een Reactie op “prima gedaan!

  1. ma zo schattig 🙂 (allé de knuffel van de zoon hé, dat kadootje van uw dochter is iets anders hihi..)

Geef een reactie

