een ferm applaus voor alle alleenstaande moeders

het kan natuurlijk aan mij liggen als zijnde een vrouw

of het kan aan mij liggen als zijnde moeder

of het kan gewoon aan mij liggen tout court.

heeft u zonet ook naar de pappenheimers gekeken?

Heeft u ook opgemerkt dat er een van de kandidaten trots aan kondigde dat hij, hoewel spijtig gescheiden, wél zijn 3 kinderen opvoedde? Dat hij werkte, het huishouden deed én dus ook nog eens zijn 3 kinderen groot bracht? enfin dé nieuwe man!

waarop de kandidaat in kwestie een daverend applaus ontvangt.

wél ik was op mijn tenen getrapt.

wanneer was de laatste keer dat u iemand hoorde applaudiseren voor een alleenstaande moeder? Wanneer heeft u nog eens iemand zijn bewondering horen uiten omdat de vrouw in kwestie huishouden en werk en kinderen combineerd?

en wanneer hebt u trouwens uberhaubt nog eens iemand hebben horen aplaudiseren voor de vrouw/moeder tout court want als ze NIET alleenstaande is heeft ze naast die bovenstaande 3 fulltime taken er ook nog eens een man bij voor wie ze moet zorgen?

Ewel shame on you, shame on me shame on iedereen

tis veel te lang geleden

dus bij deze: EEN DAVEREND APPLAUS VOOR ALLE (OOK DE NIET ALLEENSTAANDE) VROUWEN DIE U KENT en POTVERDORIE WAT DOEN WIJ DAT TOCH GOED!

3 Reacties op “een ferm applaus voor alle alleenstaande moeders

  1. applaus voor àlle mama’s! Als ik eens een moeilijke dag heb denk ik dikwijls, ’t idee dat hier nog eens ne zagevent ook rondloopt, ik word zot! 🙂

  2. idd aplaus voor alle mama’s (en eigenlijk speciaal die met nen vent, want das een extra kind – excuseer de veralgemening maar veralgemeningen gebeuren nu eenmaal wanneer je meer dan 50% van de voorvallen haalt dudes!)

    Hiep hiep hoera voor onszelf.
    En dan te denken dat ik ook nog zo vaak overweeg of er nu een derde moet komen of niet… Op andere momenten verklaar ik me totaal zot.

    enfin, APPLAUS!!!!

Geef een reactie

