slaapkamerpret

in de wolken is hij, minstens.

In de 7de hemel ook al minstens.

Ik mag dan wel aan zijn slaapkamer(tje) begonnen zijn en ik mag dan met veel liefde de kleuren en de versieringen gekozen hebben zonder de profesionele hulp van onze “privé klusjesman”, ook wel geken als ‘mijn broer’ alias ‘Nonkel Juein” was ze zeker nog niet af, en was ze ook nooit zo mooi AF geweest. Tot in de pietluttigste details perfect AF.

Zijn “sjaapkamer”

MIJN klein ventje slaapt als een roosjes inzijn kleine/grote jongens bed.

Mijn KLEIN ventje wordt verdomd groot en ik heb het daar al even verdomd moeilijk mee. Maar hij is nog veel verdomder trots op zichzelf, op zijn grote bed op zijn kamer op zijn Nonkeljuien.

En ik, hoe moeilijk ook, ik gun hem zijn trots.

ook al sta ikuit de deuropening met traantjes in de ogen naar dat kleine kopje te kijken, het kleine lijfje in het veel te grote bed onder het veel te grote donsdeken en ik zou hem zo graag terug dragen naar zijn babybedje terug in de tijd terug naar … een stapje terug.

Maar deze stap is gewoon weer een minuskuulstapje in het loslaten die ik moet nemen.

En hoe klein mijn jongen ook is, hij neemt die stap met veel meer grandeur dan ik.

En daar ben ik al bij al trots op

en op mijn broer alias NonkelJuein die er tot in de pietluttigste details de perfecte kamer heeft afgelevert, vanuit het diepst van mijn hart: Julien Merci

Geef een reactie

