niet te vergeten

bij deze zwangerschap lijkt de tijd op eenof andere manier veel sneller te gaan dan bijde vorige

zokomt het dan ook dat ik met nog 2 weken een half te gaan nog een paar dinkskes moet doen

1) bed van zoon nr 1 afbreken vanonder tot boven afschuren verhuizen en terug in elkaar zetten

2) achter een park en parkmatras gaan en opzetten

3) kleertjes wassen en strijken (met dank aan mijn mama omtoch al een doos of 2 te preparen zodat het kind dan misschien wel naakt ter wereld komt maar dus niet de eerste weken eveneens naakt moet doorbrengen)

4) de toekomstige meter eindelijk eens de geboortelijstcoordinaten doormailen zodat ze niet vanop haar eigen  kraambed nog een kadootje moet gaan halen

5) eens goed nadenken waar ik de kleren uit punt 4 ga opbergen alle kasten zijnlijk ingebruik

6) dringend eens naar het kraamzorgcentrum, de apotheek en de cm dienstenwinkel gaan en alles in huishalen voor een eventuele thuisbevalling

7) een zak klaarmaken voor een eventuele ziekenhuisbevalling

8) geboortekaartjesenvelopen schrijven

9) doopsuiker voor zoon nummer 1 zijn klas klaarmaken

10) de nummer van de vroudvrouw eindelijk in mijn GSM opslaan

11) het nummer van de man zijn werk inmijn GSM opslaan

12) bij mijncolegas tjekken wie wanneer de nacht heeft zodat ik alternatieven heb als ik moet vertrekken en er nog geen andere opvang is voor de kinderen

13) mij eindelijk eens realiseren dat 2 weken nog heel kort is en er hier binnen héééééél korte tijd een nummerke 3 ligt en dat ik mij dan misschien moet kalm houden van de vroedvrouw maar als ik nuniin gank schiet gaak ni meer moeten in gank schieten

enfin u ziet het petieterige detailkes met hopen

Geef een reactie

