Merlijn

17 mei was’t mij genoeg geweest. Graag zwanger of ni genoeg is genoeg.

Sjans dacht de zoon nummer 2daar ook zo over. Al moest er voor we samen de eindstreep behaalde wel nog een duwtje bijkomen van de medische wereld.

en een prikje want ik ben en blijf een strandjanet, een schijtluis, een ik-kan-ni-tegen-pijn-triene.

en de woordenvan de dokter da’k nu echt ni meer van gedachte kanveranderen laat staan de klok kan terug draaien.

en het gezonde verstand van de vroedvrouwen die mij met alle macht proberen te overtuigen dat “ik ga naar huis doet het zelf maar” geen optie is

maar uiteindelijk was ie er dan

4440 gr en 56 cm Merlijn

en uiteindelijk wast toch allemaal maar weer de moeite geweest

Een Reactie op “Merlijn

  1. Kant goe geloven dat ge hebt afgezien, en dat ge het van deze keer niet rap zal vergeten…..zegt ge…..want met hier en enkele mmdn, denk je er mmsch héééééél anders over! In ieder geval , een pracht van een baby, en ……Isma…..ge hebt da weer schitterend gedaan zenne! Nogmaals, van harte proficiat, ook aan de papa, want die heeft da toch maar weer gefabricreerd é? Nu nog grote broer en kleine zus overtuigen, en komt dik in de schacoche!
    xje Annie

Geef een reactie

