gezocht: organisatietalent

wie mij kent weet dat ik een regelrechte chaoot ben.

Meer nog ik ben er zeker van dat er encyclopedies bestaan waar bij chaos een foto van mezelf is afgedrukt.

Maar nu is het hek helemaal van de dam.

Zaterdag bv ben ik om 7 uur opgestaan. Reden: ik moest en zou om 9 uur aan de deuren van de colruyt staan om als 1ste binnen te zijn mijn boodschappen te doen en als eerste ook weer de kassa te passeren en dat allemaal om zoon nummer 2 niet te lang alleen te laten.

Goed plan al vond ik het zelf.

en ik snap nog altijd niet goed hoe het komt dat ik  al mijn voorbereiding ten spijt er dan ook pas recht op de middag in geslaagd ben de voordeur achter mij toe te trekken. Gelukkig zijn Bruggelingen blijkbaar nogal gehecht aan hun zaterdags middagmaal zodat ik toch op een recordtijd weer thuis stond. Maar hoe het komt dat ik tussen 7 en 12 niet de deur uit geraakte? Sla mij dood.

Vandaag ging ik mooi naar de les gaan. De Babysit van dienst was ruim op tijd, de student van dienst is er in geslaagd, weliswaar net op tijd aan te komen, maar alles behalve op haar gemak tot daar te gaan.

Zo is het ook een groot geluk dat ik ALTIJD de zoon veel te vroeg ga afhalen van’t school. Zodoende stond ik vandaag, hoewel veel vroeger klaar gemaakt dan anders, nét op tijd aan’t school.

chaos allom dus ten huize hier.

maar dat zal ooit wel in orde komen zeker, ooit vind ik mijn draai wel met 3 of 4 kinderen

ten laaste binnen 20 jaar

of das allesinds het plan

we zullen zien

Geef een reactie

