het kind in mij

tijdens de laatste warme dagen met het school achter de rug en zodoende de zoon 24/7 thuis wil de pedagogisch verantwoorde opvoeding wel eens te wensen overlaten.

Moest K&G het weten ze zouden mij waarschijnlijk ter plekke villen.

Na een godganse dag 2 kinderen als kuikentjes achter mijn gat te hebben en de godganse dag vragen als “waarom?” wa zit daar in?” “waarom?” “waar is…?” “waarom” “wa ga jij doen?” “waarom” “wa is da?” “waarom?” en dat allemaal in tweevoud van de dochter is een regelrechte echo van haar broer dus klinkt het eerder zo “wat zit daar in? “wazjitdajin?””waarom””waajooom?”

Na een ganse dag antwoorden gegeven te hebben ben ik het beu en na de zooveelste “wa ga jij doen-wajijdoén?” antwoord ik “kakke in mijne schoén” compleet pedagogisch onverantwoord ik weet het maar de 10seconde radiostilte die erop volgde is ZAAAAALIG!

en K&G? ach die werken de zaterdag toch niet. Lekker PUH!

Een Reactie op “het kind in mij

  1. merci voor de tip, ga dat hier morgen ook eens toepassen 🙂

Geef een reactie

